والپیپر های زیبا | والپیپر های HD

عکس hd برای گوشی ,تصاویر full hd ,عکس hd دختر , عکس فول اچ دی دختر , عکس hd عاشقانه , عکس والپیپر عاشقانه ,والپیپرهای زیبای دخترانه , والپیپر زیبا برای موبایل , والپیپر hd برای گوشی , والپیپرهای خفن ,

والپیپر های زیبا | والپیپر های HD

عکس hd برای گوشی ,تصاویر full hd ,عکس hd دختر , عکس فول اچ دی دختر , عکس hd عاشقانه , عکس والپیپر عاشقانه ,والپیپرهای زیبای دخترانه , والپیپر زیبا برای موبایل , والپیپر hd برای گوشی , والپیپرهای خفن ,

چه هدست واقعیت مجازی خریداری کنیم؟


چه  عینک واقعیت مجازی خریداری کنیم؟

 

عینک های واقعیت مجازی تکنولوژی های جدید در دنیای امروز هستند که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و کاربردهای مختلفی پیدا کرده اند از جمله کاربردهای آن می توان به سرگرمی و بازی ، انجام امور تحقیقاتی، تماشای فیلم و ... اشاره کرد. کمپانی های مختلف عینک های واقعیت مجازی مختلفی با قابلیت های متفاوت وارد بازار کرده اند که برای افراد با انتظارات مختلف و بودجه های مختلف ساخته شده اند.

 

هدست های واقعیت مجازی مخصوص موبایل:

 

در صورتی که بودجه ی محدودی برای عینک واقعیت مجازی در نظر گرفته اید و گوشی تلفن همراه شما دارای سنسور ژیروسکوپ  و صفحه نمایش با کیفیت است بهترین گزینه برای شما خرید هدست های واقعیت مجازی مخصوص تلفن همراه می باشد.

مدل های مختلفی از این این نوع هدست ها در بازار هستند که معروف ترین آنها هدست واقعیت مجازی Vrbox 2، bobovr z4، shinecon 4  و... می باشد که همگی عملکرد مشابهی دارند. شما با قرار دادن تلفن همراه خود داخل این هدست ها می توانید وارد دنیای واقعیت مجازی شوید.

 

هدست های واقعیت مجازی مخصوص کامپیوتر:

 

هدست های واقعیت مجازی گران قیمت و البته با کیفیت در این گروه قرار میگیرند که بهترین آنها توسط دو کمپانی بزرگ HTC  و Oculus  ساخته شده اند. یکی از محبوب ترین آنها هدست واقعیت مجازی HTC vive  می باشد که دارای لنز های با کیفیت و صفحه نمایش بی نظیر هستند و شما با استفاده است دسته های بازی حرکتی میتوانید تجربه بی نظیری را داشته باشید خرید HTC vive  در صورت در نظر داشتن بودجه بالا گزینه اول برای شماست. البته کمپانی oculus  نیز مدل مشابهی به نام عینک واقعیت مجازی Oculus rift cv1  ارائه کرده است که امکانات تقریبا یکسانی با htc  مانند دسته های حرکتی را دارا می باشد ما خرید oculus cv1 را هم پیشنهاد میکنیم. در صورتی که بوجه کمتری دارید یا در نظر دارید غرفه واقعیت مجازی برای مشاهده دموها راه اندای کنید پیشنهاد ما مدل های قدیمی تر مانند خرید هدست oculus dk2  گزینه مناسبی برای شماست. با اینکه این عینک فاقد دسته بازی می باشد اما کیفیت مناسب تصویر و حرکات نرم ژیروسکوپ باعث شگفتی شما خواهند شد.

 

هدست های All in one

 

هدست های all in one  اخرین گرون این هدست ها هستنند که نیازی به موبایل و کامپیوتر ندارند و دارای سخت افزار داخلی اختصاصی می باشند این هدست ها قیمت ها بهتری به نسبت گروه دوم دارند و به صرفه تر هستند اما کیفیت پایین تری هم نسبت به آن ها دارند. مدل های مختلفی از جمله Bobovr X, Remax v3 و Magicsee m3  وجود دارند که اختلاف قیمت آن ها ناشی از قدرت های مختلف سخت افزار و رزولیشن صفحه نمایش آن هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد